Jumaat, 27 Disember 2013

BAJU - KLHELLBANGERS versi putih

front
back
baju klhellbangers yang ni versi putih,dibuat oleh kawan2 dari klang,harga untuk baju ni rm33 saja,rasanya ada 20helai macam tu diprint.. dan untuk versi hitam offical untuk baju gig klhellbangers hari tu dibuat oleh doo rabid lihat sini baju warna hitam ni dibuatnya print tu agak kurang memuaskan,berbanding dengan versi putih ni,aku dah bandingkan memang berbeza print dia.. apa2sajalah..haha... untuk baju ni aku bayar rm50 free patches logo klhellbangers.. patches tu aku blum ambil agi sebab nanti kat gig blackfest nanti baru jumpa ambil byhand kat sana.. baju ni saiz XL memang besar gila,dan aku memang jangkakan pun,hanya sehelai saiz XL ni dibuat...aku dah tray memang tak sesuai,hahaha lepas tu aku bagi kat orang rumah aku dia tak nak katanya tak sesuai langsung gadis betudung pakai baju macam ni huhu.. tak apalah la aku simpan saja buat koleksi,sampai masa nanti badan aku dah besar boleh pakai hehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan