Sabtu, 28 Mac 2015

Darkthrone - The Cult Is Alive

ni aku nak cerita pasal cd darkthrone ni, aku terima bungkusan ni semalam, haha balik dari kerja trus layan. mengujakan sungguh cd ni. sebelum tu kan aku ada lihat jualan kat fb, bila aku komen nak, cd ni dah sold out. hurmm tak ada rezeki kata hati ku. esok paginya aku buka fb, ada 2 msj dari kawan fb ni, 2 2 nak jual cd ni, satu jual rm50 satu lagi jual 46, yg rm50 byhand, yang rm 46 tu siap poslaju. aku pilih lah yang jual murah tu. lagi pun aku perna berurusan ngan kawan ni. haha begitu lah ceritanya. ini adalah cd darkthrone pertama aku beli, disebabkan harga cd2 metal luar ni agak mahal bagi aku lah, mungkin kalu rm50 camtu aku sanggup lagi, tapi kalau mahal2 memang aku surender geng, kadang tu aku tabung sikit duit hobi aku sampai hujung bulan, bila sudah cukup berfikir banyak kali juga aku dibuatnya. last2 aku tak beli hahaha

siapalah aku nak cerita pasal darkthrone ni, ni pemula aku nak beli cd2 darkthrone ni sebab kan hari tu aku sudah terbeli 9 keping kasetnya darkthrone kan, alang2 sudah ada album2nya baik aku lengkapkan semua studio album mereka ni, kira band luar pertama aku nak beli semua album studio mereka. haha. aku ni memang tak tahu ber ebay (selamat) haha,, tapi aku selalu g jenguk2 kat sana, album2 yang aku rasa nak miliki, tengok2 harga memang berbaloi lah. tapi bila jual kat sini mmg ada beza tapi tak banyak lah kan. ada juga jual cd2 dakthrone ni. tengok cepat saja habis orang berebut. nak cerita pun cam letih saja ni, mood menaip tu ada. ohya teringat pula aku, tadi aku ada msj kawan aku suruh dia orderkan cd darkhtrone. katanya 3 bulan baru sampai wakakakaka..... hurmmm. ok lah itu sajalah cerita cd ni, nak tahu best ke tak best.. dgr saja kat utube... 

5 ulasan:

  1. WOW!! hahahaha saya takleh nak komen lelebih sebab tak meminati Darkthrone. Tapi passion bro terhadap musik ekstrim sangat menarik minat saya hahahahaha!!

    BalasPadam
  2. Terbeli...
    Alang2...

    Best lak lain kali aku nak pakai word2 gini la kaver line beli cd

    BalasPadam
  3. yg plg best tu bila ada dua pilihan..kita sedap jak tgl pilih...nnt pejam celik betimbun koleksi...aku pun mcm ko bro..menabung smbl tunggu umpan kena..zaman bujang boleh pakai pukat..zaman bekeluarga ni jadi pemancing jak la..

    BalasPadam
  4. dah ada 9 keping tape..takkan x bole crita pasal darkthrone...hehehe

    BalasPadam
  5. dia kalau band yang dah banyak album ni...memang gatal jer nak beli semua kononnya nak cukupkan discography...padahal kadang2 tak semua album band tu kita suka pun....heheh...

    BalasPadam