Sabtu, 21 Mac 2015

4 april atau 5 april

ni nak cerita pasal tarikh ni pula. hahaha.. sudah lama aku tak trun gig. last tahun lepas gig klhb, banyak juga aku mau plan nak trun gig, last2 minit aku batalkan, haha cam siksa kubur hari tu pun aku nak pergi, tapi last minit tak jadi lah.. ohya ni 2 flayer kat bawa ni menarik minat aku utk disaksikan tapi kan ada sedikit ralat pada tarikh gig sabtu ni.

gig punk yang aku ingin sangat nak turun.. nampak saja nama mereka kat flayer ni aku putuskan utk turun, sayangnya bila aku tgk kalendar, hmmm hari sabtu lah pula. nak pergi juga ke aku ni, tengok lah cemana, kalau tak kerja aku pergi kalau kerja esoknya lah aku pergi, tapi gig death metal pula.

kalau tak dapat pergi sabtu, ni pun ok juga, hari ahad, nak tgk band lavatory . band yang belum perna lagi aku lihat. apapun tgk lah kalu jadi pergi, mana tahu last minit tak pergi juga aku hahaha... 

3 ulasan:

  1. Aku suka title dia "punkcaroba" heheh..flyer kedua tu ganas2 logo nya takut pulak aku..hehe

    BalasPadam
  2. tak sabar nak baca review ko kalau ko pergi la..
    ambik foto banyak sikit

    BalasPadam
  3. problem gig d malaysia ni terlampau byk sgt band perform n kdg2 melebihi crowd...klu stakat maksimum 5 ke 6 tu ok lg..bole la fokus semua band kn.. apapn maybe aku g 5 april..

    BalasPadam