Isnin, 27 Mei 2013

ANTABOGA LIVE BUDAK JAHAT 2013

akhirnya gig ni menjadi juga walaupun beberapa kali ditukar tarikh

aku trash dan mell gerak dari klang ke bangi,rasanya perjalanan makan masa dlm 45mnt saja sampai,
hari ni ada 2 gig berlangsung,1 kat bukit bintang,headline utk gig tu band MANZER.
sebenarnya aku nak juga trun gig kat bb tu,disebabkan dah janji dgn kawan terpaksa aku lupakan nak tgk manzer,

sampai saja dekat studio mkb bangi,army KLHELLBANGERS sudah kelihatan,dan juga IMKL..
trun dari kereta dan bersalaman,dgn mereka semua.. tak sampai sejam tunggu gig pun bermula.
nak diceritakan studio mkb kali ni aircond rosak,pergh!!panas gila dalam tu,tampa buang masa headbang pun bermula..baru satu lagu baju dah basah,mmg panaslah.. aku ambil keputusan tak mau all out kali ni,

lepas saja headbang tekak haus bernafas pun susah,aku trun kebawah dan hirup udara,ramai juga yg kat bawah rupanya..

selepas rehat band seterusnya adalah band yg aku tunggu2..hehe
ANTABOGA band yg berasal dari klang,hari ni juga mereka lancarkan album penuh mereka yg dibagi judul MAYANG MISTIK.. dgn 3 org yg berpakaian serba hitam berlmuran darah dan kain kuning dililit dipergelangan tangan,antaboga mmg lain dari band2 yg perna aku tengok,ni kali kedua aku tgk mereka beraksi.. total 100% support.. crow pun makin byk time ni,mungkin sebabkan panas sudah kurang atau pun aura dari band yg beraksi ni menarik crow keatas...
dimulakan dengan intro wajib dari mereka LENGSI WONGI.. bergemalai suara wanita melagukan intro ni,
selesai saja intro..muzik pun dipersembahkan headbang dibarisan hadapan mmg sudah tak ble dikawal,
aku pun turut serta menghempaskan kepala utk band ni.6 lagu dipersembahkan mereka,walaupun masih terasa bahang panas namun headbang diteruskan juga. aku ble katakan persembahan antaboga malam ni betul2 menberi kepuasan.. 6 lagu headbang tampa henti,seolah2 1 lagu saja rasanya.. mungkin aura lengsi wongi dah merasuk tubuh..hehe.. HAIL ANTABOGA
hantu kepalang vox gitar antaboga
hail!!!
BAND terakhir malam tu adalah triump of fire.. walaupun crow kepenatan namun masih juga menunggu hingga kesaat akhir... selesai saja gig ni,lepak2 kat bawah sambil pekena nasi lemak..

lancar saja cerita kamu
tamat!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan