Ahad, 19 April 2020

Butterfingers - 12 goats, 6 oranges and 2 angels


demo butterfinger.. ini dubbing punya di jual dengan harga rm25 seketul. aku suka benda2 yang ada sejarah ni lagi2 berkaitan muzik malaysia. kalau nak beli versi asal rasanya memang tak mampu lah itu pun belum tentu ada jual..  jadi apa yang ada ni kira oklah.


recorded at fm studio on the 10th of jan 95. help rudy, mache, fazz, brains/mouhth - latt - all songs by loq and emmett.


kualit bunyi demo ni agak menarik lah ngam dengan bunyi sebuah demo. bunyi gitar drum bass kedengaran semua. jika dibandingkan dengan demo oag yang aku beli masa rilis kaset store day hari tu. bunyinya agak tenggelam hanya suara radhi saja kedengaran jelas.

Ada 7 lagu tertulis dalam inlay kaset ni... dan untuk side B pula lagu rakaman live mereka. memang mengujakan untuk di dengar.

itu sajalah.. aku cari dulu apa lagi aku beli kebelakangan ni rasa sudah bercampur aduk ngan koleksi lama.

jumpa lagi geng di halaman akan datang..

2 ulasan:

  1. Mahal juga yer dubbing jual RM25... tapi mungkin pasal susah nak dapat...dan ada permintaan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya agak mahal juga. belum masuk duit poslagi tu. sebab aku nak ada dlm koleksi aku. beli sajalah.

      Padam