Sabtu, 9 Oktober 2021

Aradia - Draconis Eulogy

 


sekianlah akhirnya versi kasetan lahir juga.. untuk versi kasetan ni di beritahu ianya sudah di adun semula muziknya ada perbezaan..kedengaran versi kaset ni lagi sedap jika dibanding dengan keluaran asal.. mungkin ada bias sikitlah sebab aku minat sound dari kaset 🤭 sidE draconis sudah cukup sempurna suka dan terhibur halwa telinga aku. masuk sidE Eulogy ingatkan sakit tua sudahkan player tape aku ni. aku biar gitu je lah layan sampai habis. selepas pendengaran seterusnya ada kerosakan dalam muziknya. di lagu pertama dan kedua.. tapi selepas lagu seterusnya ianya sedap semula andai tiada kecacatan dalam lagu tadi mungkin rilisan ni cukup sempurna. apakah aku nye kaset je bunyi gitu. aku tak beli versi cd ya. kasetan ni saja cukuplah buat koleksi dan penyedap halwa telinga gitu. 

4 ulasan: