Rabu, 2 Disember 2015

Surtur - Descendant of Time


aku menerima cd ni minggu lepas, sudah beberapa kali aku putarkan cd ni, apa yang menariknya sampai kan aku begitu teruja melayan band ni. mari aku kenalkan pada kawan2 semua, ni band berasal dari bangladesh, ya bangla. dorang ni memainkan irama thrash metal, aku hanya perna dengar band bangla ni main death ngan black death, thrash metal aku belum perna dengar lagi, dan cd ni adalah pertama kalinya aku dengar bangla thrash, ya sememangnya, cd ni tak menghampakan, pertama sekali aku lihat cover album ni macam tak menarik minat aku saja, tapi selepas mendengarnya, cover album ni, jauh terpesong dari muzik bawaan mereka.

ini thrash metal siak... pertama kali play cd ni, apa yang aku dengar, terus aku berkata WOW.

EP ni mengandungi 4 trek, satu intro.. selepas intro, 3 lagu yang boleh bikin aku headbanging dibuatnya. sememangnya cd ni amat2 menghiburkan, sound yang mereka hidangkan betul2 thrash ngam dijiwa. dengan gaya penyampaian vokalisnya, pasti kita ingat ini bukan band dari bangla, sangat2 bertenaga, dengan suara serak2 hantu gitu, mmg layan... aku bagi hellyeahh!! utk band ni,

utk info, cd ep ni boleh didapati dengan label tempatan kita yang meriliskannya, FAITHCRAFT, jika anda nak kan thrash buatan bangla, jangan kasih lama ini betul2 thrash yang menghiburkan. 

5 ulasan: