Rabu, 8 Jun 2016

North dark - stranger among demonz



ini band dari terangganu mengikut apa yang tercatit dalam metal arkib, band ni main irama black metal, bukan kata2 kufur lah.. cd ni aku memang berkenan nak sambar sekeping, melihat rebiu kawan2 pasal cd ni agak baik, ditambah2 lagi line up neftaraka ada bermain dalam album ni, aku pun teruja juga nak beli. masa gig purunistic hari tu aku sambar cd ni. jimat sikit duit poslajunya hahaha

aku ada memiliki demo kaset band ni dark prophecy kalau tak silap dia nye tajuk, dorang ada tulis kat inlay pure black metal,, malas aku nak selongkar kaset tu.. untuk album ni, aku kurang pasti nak cakap suka atau tak, sebab muzik macam ni kekadang kalau ngam dengan mood, total layan, buat masa ni aku masih lagi menghadam keseluruhan lagu2 dalam ni. mugkin juga selera black metal aku bukan jenis ni kali.. tapi aku tetap gembira sebab sudah memilikinya.

k itu saja ceritanya..  (hehehe)

7 ulasan:

  1. Best.. ni ko kumpul berbaloi tau.. metal punya cd ni berpotensi jd rare item.. aku xtau brapa bnyk sebenarnya band metal local kita ni.. dri blog ko aku dpt ilmu psl sume ni..

    BalasPadam
  2. Sama ngan aku.bnyak band metal local yg aku tau semua dari blog darsil ni

    BalasPadam
  3. fuhh.. black metal di bulan puasa, biar betul ni bro D'arsil.. heheheh

    BalasPadam
  4. Ingatkan band dari utara, rupanya dari pantai timur..

    BalasPadam
  5. Betul tu...ada masa sesebuah lagu jadi sedap bila ianya kena dengan mood kita...btw..nice info..

    BalasPadam
  6. Huh?! Dia orang panggil "North DArk"??? Ngape tak "South Dark" ke... "East Dark" ke... "Tenggara Dark" ke... LOL!!!!!!!!!11111

    BalasPadam