Rabu, 31 Januari 2018

Mantak - diabolical psycholust


Album ke 4 mantak rilis 2009.. aku beli cd ni masa gig black metal tahun lepas.. dulu aku ada kasetnya ni. Tapi kaset tu sudah rosak habis tak bleh play. Dapat dengan harga rm20 saja baru lagi. Kalau ikut harga pasaran rm40 lebih juga ni cd. mantak ni raja black thrash metal malaysia bagi pendapat aku lah melihat pada pencapaian mereka, ntah kenapa senyap sudah band ni.  lirik pula antara raja jahat dalam muzik malaysia ni. Tidak berlapik dorang nye lirik disertakan sekali dalam inlay setiap rilisan mereka bukan macam segelintir band. Antara lagu killer dalam album ni mantakhz gonna rape you, kamu boleh dengar lagu ni kat youtube haha.. dalam cd ni ada 14 lagu. Seingat aku versi kaset dulu hanya ada 12 lagu. Muzik mantak ni laju gilababi ngam dengan muzik bawan mereka dan lirik di penuhi kata2 kufur.. tidak disyorkan pada mereka yang lemah semangat hahaha.. cuba dengar lagu denial of gods bermelodi habis lagu ni.. ada 3 lagu sanduran dalam cd ni dua lagu bonus Moon child dan the antichrist... lagu ke12 tu Paranoid.. boleh lihat pada gambar.. huhu

2 ulasan:

  1. aku suka dengar lagu mereka pada zaman sakhtiyanik doctrine haha

    BalasPadam
  2. album terbaik yg band ni pernah riliskan..album kedua pun bole tahan jgk kualitinya..

    BalasPadam