Ahad, 11 Mac 2018

tribute to brain dead





in remembrance for brain dead  d'tribute

album tribute untuk brain dead menghimpunkan 9 band membawakan lagu2 brain dead dengan cara mereka sendiri.. album ni diriliskan oleh apokalip realeases singapura. band2 yang terlibat dalam album ni seperti berikut

1.Logam - rites of the tyrant
2.Tandus - the 7th wind
3.As sahar - spirit of heloisa
4.Kharabanazak - twisted soul
5.Necrotic chaos - eternal war
6.Medicine death - impious mortal
7.Vociferation eternity - sacred
8.Endless pain - from the ecstacy
9.Global chaos - ...and the angles daneed (version of twisted soul)

dan dua lagu bonus dari brain dead
unholy sins
twisted soul

berbagai2 jenis sound yang berbeza di dalam cd ni  seperti aku kata di atas band2 membawakan lagu2 brain dead dengan cara mereka sendiri.. feel lagu2 brain dead masih kuat kedengaran.. kalau nak pilih antara satu di atas aku suka gaya penyampaian band Logam. Global chaos tu unik  cara mereka tribute buat brain dead.. band lain pun ok juga cuma lebih suka ngan logam.



8 ulasan:

  1. Cd ni terbit tahun bila yer? Ni antara yang aku terlepas pandang..

    BalasPadam
  2. taun lps ade dgr ura2 akan ada album tribute yg baru utk Brain Dead, tp smpai skrg snyp je

    BalasPadam
  3. baru tau ada album tribute untuk Brain Dead.apahal la mamat arab ni mana2 blog aku pegi ada je dia menyibuk

    BalasPadam
  4. Terbaik. Pengkomen arab ni aku delete setiap post dia, banyak jugak. Penat.

    BalasPadam
  5. Terbaik. Pengkomen arab ni aku delete setiap post dia, banyak jugak. Penat.

    BalasPadam
  6. Oooh pastel life dari KL, tak pernah dengar nama ni.

    BalasPadam