Ahad, 8 April 2018

pesta buku selangor 2018

hari ni 08.04.2018 sempat lah singgah di pesta buku selangor ni. sebelum jalan2 bawa anak bini gi cari barang lain.. hajat aku kesini satu saja nak beli buku slash keluaran terbaru bekazon tu.. nampak iklan kat fb kan.. huuhu sambil2 nyelam dan cuci mata gitu
meriah ramai gak orang.. rasanya ni hari terakhir pesta buku selangor ni.. aku tak jumpa pula tempat dubooks.. cari punya çari punya cari tak ketemu..
yang paling aku tak jangkakan ada bro gayour kat sini.. perghh gigil tangan aku dibuatnya.. cepat2 beli senaskah buku slash dan minta sain dan bergambar kenangan ngan penulis katun lejen bersama selamanya ni. kalau lah aku tau awal2 dia ada kat sini aku bawah buku bersama selamanya minta dia sainkan.. apapun aku puashati tadi dapat gak bersalaman dan bergambar kenangan dengannya..
bertambah lagi koleksi gayour aku.. ni himpunan cerita2 slash dari majalah ujang..

k itu saja banyak gak buku menarik minat aku tapi aku tak beli sebabnya ada beberapa buku lagi yang aku belum habis baca..


9 ulasan:

  1. waktu minta sign tu ada bagitau tak "bro gayour, nanti jenguk2 blog gua..."

    BalasPadam
  2. Buku ilmiah tak beli ke??? Beli buku komik je???

    BalasPadam
  3. Tak bergambar dgn Lejen Ujang sekali ker brader? Original founder majalah Ujang tu

    BalasPadam
  4. aku pernah pergi pesta buku selangor kat sacc dulu, happening jugak.. kat penang lagi 2 minggu pesta buku, yang ini belum pernah pergi

    BalasPadam
  5. aku nak kena cari jugak buku Slash ni...untunglah dapat otograph Gayour...

    BalasPadam