Isnin, 1 Oktober 2018

Goatmaster - the ones god left behind




Haloha kawan2 blogger.. lama rasanya aku tak menaip sini. Ni aku nak kenalkan satu lagi band yang unik dari negara jiran kita indonesia. Kenapa unik sebabnya kalau kita bercerita pasal band2 dari sana kita pasti akan terfikirkan irama brutal death dan seumpamanya. Jarang sekali kita dengar band2 yang memainkan irama yang terkeluar dari kebiasaan mereka. Goatmaster ni boleh aku katakan mereka keluar dari kempompong kebanjiran band2 indonesia yang lain. Mereka memilih memainkan irama heavy metal. Ep ni mengandungi 4 lagu satu cover song dari king diamond rilis tahun ni juga. Tak payahlah aku taip banyak2 kamu boleh dengarkan sendiri di youtube untuk pra dengar muzik bawaan mereka ni. Pasti wow gitu. Dan aku sangat2 merokomenkan pada rafi bert dan deaf.. korang patut dengar band ni. Bukan dari eropah ni jiran kita juga haha..

K kalau aku rajin aku nak share sikit ulasan gig semalam..

Harapnya band ni akan mengeluarkan album penuh. 

4 ulasan:

  1. walaupun heavy metal bro...tapi gambar cover diorang ni masih kekalkan syaitan (baphomet)... hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lirik dia lebih kepada menceritakan syaitan haha

      Padam
  2. oooo?? aku ingat ni band dari barat.
    ok ok i take note. hahaha

    BalasPadam
  3. wow. terbaik ni. main lagu king diamond.mcm mana nak dptkan cd ni

    BalasPadam