Rabu, 30 Januari 2019

The bollocks t shirt

Haloha.. cepat masa berlalu.. dah 2019.. aku dah jarang masuk blog ini semenjak aku bertukar kerja.. nak kata sibuk tu tak juga lah cuma kemalasan dan juga internet terbatas haaha.. tahun ni aku cuba aktifkan seberapa kerap yang mungkin blog cincai aku ni.. okey lah utk permulaan tahun ni aku nak share baju terbaru aku beli ni. Haha beli secondhand ja rasanya masih baru kot bab kawan yg jual tu bukan pakai pun jual murah2 gitu aku sambar lah satu ni.. kejap ja habis baju dia jual tu nasib dpt sehelai ni hahaha.. ohya rasanya ni bukan baju pertama utk tahun ni baju ironbird dah keluar ngan thrashit dua2 baju tu aku belum ambil lagi tak ada masa nak jumpa kawan2 skg ni. Bila aku free aku p mancing jajaja.. ohya aku dah kaki pancing skg ni macam seronok plak mancing nanti lah aku share apa yg menarik berkaitan hobi baru aku tu.. tahun lepas 2018 tu rasanya banyak aku ketinggalan utk memiliki rilisan2 yg rilis tahun tu. Harapnya tahun ni dpt kejar balik apa yg tinggal.. huhu.. k itu je pasni aku nak p jengok plak blog kawan2.. lama ni tak masuk sini.. harap masih aktif semuanya.. 

1 ulasan:

  1. banyak blog kawan2 yang dah sendu...blog dah tak trendy...haha..

    BalasPadam