Khamis, 17 Julai 2014

CROMOK - FOREVER IN TIME

Aku gembira gembira gembira hahaha...sebabnya aku perna rancang untuk kumpul pelan2 cd2 cromok ni, tak sangka pula aku terjumpa kat speedy hari tu. cd ni rilisan semula 2014 oleh universal music sdn bhd, 2nd rilis lah kan bukan 1st punya.. bagi aku itu tidak jadi masalah, yang paling penting ianya ori. kalau cd ni kat tokofb rega dah cecah ratusan, hahaha musti yang jual tu melepas, sebabnya cd dah dirilis semula, buat apa nak beli memahal kan, kalau dah ada yang murah,. aku sungguh gembira betul..


apa yang menariknya album ni, bagi aku ianya ada kenangan tersendiri. ianya menjadi pilihan pertama untuk disambar berbanding dengan title yang lain.. hahaha.. kaset dan cd sudah ada, lengkap lah koleksi forever in time ku.. harga untuk cd ni rm16.90 murah berbaloi hahaha..terima kasih universal music utk rilisan cdni. 

5 ulasan:

  1. Inlay dia macam maner?...ker jenis kertas sekeping...

    walaupun aku dah ada boxset Cromok yang tak serupa boxset tu...tapi forever in time ni teringan gak nak beli...

    BalasPadam
    Balasan
    1. inlay dia 3 ke 4 kali lipat.. sebijik macam inlay kaset tidak ada kurang lebihnya, bezanya saja cd besar kaset kecil.. lirik semua sekali ada..

      Padam
  2. kalau dorang improve sikit kat packaging, then up kan harga tambah jadi 20rm ke hapa ke.
    lagi gerek

    BalasPadam
    Balasan
    1. market mesia ni kecik saja.. maybe dorang takut rugi,, buat alah kadar saja.. dari tak ada bagus ada... tapi kalau bawahtanah punya ririlis memang gempak...

      Padam
  3. Ok la kalo inlay bkn sekeping jer..record company kt Malaysia ni mmg hampeh.
    Suma ambik mudah je.
    Nanti bole la aku beli satu cd cromok

    BalasPadam