Rabu, 1 Julai 2015

athotorgh - promaster dieyana



salam semuanya.. utk bulan baru ni aku nak cerita pasal kaset yang ku teringin miliki sejak dari dulu lagi haha . disebabkan bukan rezeki aku, makanya lambat juga aku memiliki kaset ni. kaset ni sekali aku beli ngan kaset as sahar hari tu. mulanya aku berat hati juga nak sambar kaset ni, sebabnya hari tu datang untuk melepak saja kan dan jumpa kawan2, tak sangka pula kawan ni buat jualan kat meja tempat kami lepak tu. apalagi selongkar punya selongkar, nampak kaset ni, rasa berat nak sambar, bila ku fikir2 bagus juga lah aku beli, takut nanti bila sampai rumah fikiran melayang sebab tak beli, selalu macam tu. bila aku tanya kawan aku ni harga kaset ni berapa, mulanya aku ingat rm50 camtu lah sebab aku pun faham harga pasaran kaset ni. kawan aku bagi harga rm35. tampa banyak fikir aku ambil.. walaupun fikiran ku bercampur aduk...huhu

sound dalam kaset ni penuh ngan keterujaan irama black thrash acuan athotorgh.. aaarghhh memang layan kaset ni aku gembira dapat memilikinya. itu je. hahaha

5 ulasan: