Khamis, 2 Julai 2015

backpatches AS SAHAR bloodhood.. hellyeahh...


haha.. ini adalah hasil terakhir yang aku beli masa pelepakan hari tu, sebetulnya ni saja yang aku order. last2 terbeli dua kaset tu, untuk projek aku seterusnya aku jangkakan jaket aku ni siap paling lambat pun bulan 10 ni, terbayang2 aku pakai jaket ni nanti masa tgk wings live stadium merdeka bulan 10 ni HAHAHA.. kalu sapa2 lihat mat metal pakai jaket backpatches as sahar ni, tu aku lah tu wahahaha.. ohya ni official ni dari as sahar, masa rilis mula2 harganya rm45, hari tu aku dapat harga rm20 je... hellyeahh.. selebihnya tinggal cari patches2 kecil. lepas siap nanti aku tunjuk kat korang ya hahahaha kbai.

3 ulasan:

  1. oo...ingatkan nak pakai masa raya...heheh...

    BalasPadam
  2. Ingatkan lp As Sahar tadi.rupanya patches

    BalasPadam
  3. Wah... tentu ko akan singalong Peronda Jaket Biru dengan penuh bersemangat..
    kalau dorang main la

    BalasPadam