Rabu, 2 September 2015

malam merdeka di tanjung harapan.

hari tu punya ceta, seperti kebiasan geng2 wassap, yang agak jarang2 bersua muka kesmuanya. malam2 merdeka or malam2 tahun baru, memang akan dibuat satu perjumpaan utk mengeratkan lagi silaturahim antara sahabat2 yang terlibat. selalu kalau lepak2 biasa, kadang2 ada yang tak dapat hadir, disebabkan tempat yang jauh2 juga jaraknya kan, jadi malam hari tu, satu flayer di naikan dalam grup wassap,

apa yang menariknya, hampir kesemua hadirkan diri, ada seorang gadis saja yang tak dapat hadirkan diri, sebabnya dia kena tahan kat lokap bersama geng2 rumah api, ohya info sikit, rumah api kena raid kan, habis semua yang hadir tu kena angkat, pastu kena reman tiga hari.. apapun info pasal rumah api tu boleh baca kat google, aku rasa sebab utamanya kena raid pasal flayernya tu, dekat2 anti ngan kerajaan, kan esoknya ada BERSIH. kesian juga kat sara, sbb tak dapat hadir, sedangkan dia yang beria2 nak datang.

antara kami ni, ada yang kawin ada yang bujang, jadi yang kawin tu boleh lah bawa anak bini kan, jadi bini2 tu dapat juga berkenalan sesama mereka, hehe. malam tu pesta bakar2 ayam ikan, sosej dan burger kikiki. kira kali ni senang sikit lah, masa buat yang lepas2 kelam kabut, skg semua dah sedia, tinggal nyalakan api, dan masak.. jam 1 lebih macam tu aku balik, sebab ada anak bini kan ikut, yang lain2 rasanya pelepakan sampai pagi.. hahaha... sedikit gambar hari tu kat bawa ni..











merdeka

6 ulasan:

  1. Meriahnye.. terbaik la korang gathering gini.
    Raid - kena tahan - remand tiga hari? pasal just attend persembahan muzik je?
    Ambik nombor IC dah le, most to most balik balai urine test lepas tu balik.
    Lain padang lain style ye.

    BalasPadam
  2. Ada sorang juga member aku kena tahan kes rumah api tu..

    BalasPadam