Isnin, 18 Julai 2016

Ujang & APO?

Terima kasih Selamat tinggal
edisi kejutan khas

Teruja juga nak belinya, berapa kali aku pergi 7eleven tak ada2 haha... aku ni bukan lah pembaca setia 2 majalah lawak ni, kalau aku ingat aku ada juga beli kadang2, aku dulu kejar majalah blues selamanya sekitar 2004-2005 lepas tu aku berenti. kejar pula naruto punya manga lepas tu baca novel2 cinta lepas tu aku terjebak ngan novel 18sx hahaha.. banyak juga koleksi buku2 cerita yang aku beli dulu seingat aku lah zaman aku tak pandai lagi berinternet. yang paling aku suka beli GILA2 klu tak silap juga, tapi sayang semuanya sudah bertaburan ada kawan pinjam ada yang dimakan anai2 yang tinggal hanyalah majalah2 rock2 saja.  dulu zaman bujang, tinggal kat hostel saja. huhu


kat aeon juga aku jumpa majalah ni. nahh....sebab utamanya teruja nak beli majalah ni sbb nampak di fb ada cerita sambungan bersama selamanya dalam ni. kira ni episod pet lah kan dia nak cerita cemana pet bleh terjebak ngan pergaduhan dlm kisah bersama selamanya. bersambung juga ceritanya. makanya majalah ni akan terbit juga bulan depan. haha.. kiranya aku akan beli setiap edisi yang keluar dipasaran nanti. aku tak nak tunggu 20 tahun lagi utk baca kisah penuhnya hahaha... 

8 ulasan:

  1. Selepas nie ia dinamakan BEKAZON bos.

    BalasPadam
  2. Lepas baca kat fb aku pun beli...nak tau jugak apa ceritanya...rupanya ia komik baru gabungán dari kartunis ujang dan apo...bagus la...moga komik ni akan terus hidup...

    BalasPadam
  3. Baru tau ni.tq bagi info nanti aku nak cari

    BalasPadam
  4. aku pulak sampai sekarang masih duk mencari 2 jenis majalah ni..

    1) komik Bujal

    2) komik Wak Dojer

    ada sape-sape boleh tolong aku tak..?

    BalasPadam
  5. wajib beli ni.. pasal first punye ni nanti 10 tahun org cri woo

    BalasPadam
    Balasan
    1. 10 tahun abis sudah di makan anai2..haha

      Padam