Rabu, 21 September 2016

MANSAU ANSAU



buku Travelog punk rock oleh benny pangazou

Buku ni sudah selesai dibaca sebelum raya lagi, rasanya ni lah buku terpantas aku baca dalam sejarah aku membaca buku, tak sampai rasanya 10 jam klu dicampur2 masa aku membaca, sebab masa aku cuti sakit 2 hari buku ni mendarat dirumah jadi banyak masa aku untuk membaca haha, aku beli rm27 masuk sekali duit posnya, sangat mengujakan bagi aku sebab aku minat ngan band ni. haha..

Buku ni memceritakan perjalan band con damn the corruptor, boleh baca snopsi kat gambar atas tu. hahaha. bagi aku secara peribadi, aku suka baca buku ni, ada masa aku tergelak sendirian hahaha bayangkan tu, musti ada yang lucu diceritakan, masa dorang kena tahan polis tu pun mengujakan juga nak tau endingnya macam mana. bestlah senang ceta buku ni. bak kata seorang kat fb hari tu macam kita berdepan ngan penulisnya menceritakan secara detail perjalan tour mereka.

k itu sajalah.. nak dapatkan buku ni boleh pergi ke fb page band ni. atau cari saja nama benny pangazou si vokalis band ni, pencinta kucing sejati... 

6 ulasan:

  1. Menarik..thanks for sharing...nanti aku carik..

    BalasPadam
  2. Mamat khalid boleh amik kisah band ni buat filem...hehe

    BalasPadam
  3. aku sememangnya jenis yang tak boleh kalau nak baca buku ni.. mula-mula sekejap tu ok lagi, boleh la aku menengok buku tu.. tapi lepas 10 minit sesudah tu, buku tu pulak yang menengok aku tidur.. heheh

    BalasPadam
  4. Wah..best ni.baru tau.tq bro

    BalasPadam