Ahad, 10 Disember 2017

Athotorgh - Promaster Dieyana


Cd 2017.. rasanya aku belum sempat tampal dalam blog ni.. ini antara hasil yang aku beli masa metalcamp hari tu.. lupa sudah aku apa lagi yang aku beli sudah bercampur dengan koleksi lama haha.. ini antara rilisan yang di impikan.. versi kasetnya saja aku beli keras juga harganya.. cd ni dilancarkan masa metalcamp hari tu.. memang mengujakan untuk dimiliki.. ini antara rilisan lama yang paling mengujakan juga muziknya bagi selera aku..


Jika dalam kaset hanya ada 5 lagu saja.. untuk cd ni ada 7 lagu satu lagu baru. Dengarnya dari info dalam versi piring hitam terdapat satu lagu lagi tu haha.. sound dalam ni takya cakap lah penuh ngan kegilaan.. korang yang tak perna dengar athotorgh ni cuba lah dengar.. rasanya ni lah band yang masih mengekalkan sound lama dorang pada lagu baru.. tapi tu lah nak komplem juga kan napalah tak sertakan liriknya.. kalau disertakan lirik dlm inlay cd ni mesti lagi tambah mengujakan.. ohya masa metalcamp tu aku sempat minta sain kat inlay cd tu hahaha.. jarang2 aku minta sain tapi bila aku nak aku sanggup berebut untuk dapatkannya.. semestinya lagu killer dalam ni promaster dieyana. dari versi sedut, dapat memiliki kasetnya dan sekarang sudah memiliki cdnya.. harap juga band ni riliskan album baru.. kita tunggu dan lihat saja.. 

4 ulasan:

  1. Ni pun antara list yang aku teringin nak beli.dari dulu aku melepas je nak dengar

    BalasPadam
  2. Aku pun beli...lejen thrash Malaysia.

    BalasPadam
  3. mohon letak video atau foto ko tengah berebut nak mintak sain. haha

    BalasPadam
  4. kenal band ni melalui majalah rock kugiran...hahahah laguny dgr melalui kaset ipoh metal militan yg pck aku bg free..dulu try dapatkn kaset epnya..tp gagal..so bila release dlm cd mmg smbar terus...sebulan jgk la jd playlist kekal dlm player...G.M.F

    BalasPadam