Isnin, 17 Jun 2013

DISOBEYED - sentence of death


DISOBEYED - sentence of death

 
band ini berasal dari tawau sabah,mereka menggelar muzik mereka black/death metal,dan ini adalah demo pertama mereka lagu dalam ini demo direkod tahun 2012,dan diriliskan oleh label NEXRO REKORD 2013,dalam demo ini ada 3 lagu sahaja 1 lagu cover dari band SARCOFAGO.
muzik dalam demo ini betul2 menarik tak mengecewakan dan total headbang,demo ini aku beli dengan harga rm10 dengan lan capek,aku akan menantikan rilisan yang akan mereka keluarkan lagi hehe
lagu2 dalam demo ini
-destruction
-sentence of death
-the black vomit (sarcofago cover)

demo ini didatangkan dengan bungkusan beg plastik dan ada kertas kuning,dalamnya,tapi yang menarik bagi aku adalah kertas kasetnya,ianya ada kelainan dari kaset2 yang perna aku miliki,aku berasa pelik kaset ini diriliskan 100 copy sahaja,copy no aku 01/100.. hahaha

AKU DAPAT TAHUN 2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan