Jumaat, 28 Jun 2013

SEARCH TERUNGGUL


search - terunggul

hahaha cd ni adalah pemberian isteri tercinta,bersempena dengan ulang tahun kelahiranku yg ke26 tahun (hehe muda lagi) nak cerita sikit sebenarnya sebelum aku sambut ulangtahun or betday aku,isteri tercinta akan tanya hadiah apa yang aku nak,jawapan aku mudah saja antara baju dan cd itu dah cukup buat aku gembira huhu,

memang aku dah lama ngidam mau memiliki cd terunggul ni,disebabkan bajet aku bulan2 hanya tertumpu pada stuf metal saja,makanya aku tak sempat nak beli cd  ni,tak sangka pula isteri ku belikan hehe.. dah memang aku suruh beli pun hahahaha.. tapi ini memang pemberiannya walaupun aku yang memilih untuknya,aku heppy dia pun heppy,tak lama lagi betdaynya pula,perempuan ni faham2 saja apa hadiah yang buat mereka gembira,huhu

okeylah berbalik kita pada cerita cd baru ni,sebenarnya aku dah pun memiliki versi kasetnya aku beli masa aku masih bujang lagi,seingat aku 2005 lah mcm tu,memang total layan juga versi terunggul ni,apakan daya versi kaset tu tak tahan lasak,terbelit dalam tape plyer talinya dan bunyinya sekarang ni macam batery low wowowowow....

cd 1 versi rancak/cd 2 versi slow


menariknya search terunggul ni dia ada 2 versi, satu lagu2 rancak search dan satu lagi lagu2 slow.. time jiwang boleh dgr slownya time boring boleh layan lagu rancak,menyanyi bersama2 search lah phewiiit...

versi kaset ni dah tak ble play lagi buat koleksi saja lah


untuk kedua versi kaset dan cd,tiada banyak bezanya,cuma membezakan kaset dan cd tu saja huhu,semua yang dalam kaset tu ada dalam cd,kira sama lah tapi berbeza hahahaha....


dan aku bersyukur pada isteriku kerana memahami ku,dan aku coba sedaya upaya utk memahamimu juga,
kalau anda mau mengenal search belilah album kompolasi ni,sebab lagu2 hit dalam setiap album mereka ada diselitkan dalam cd ni,harap masih ada dipasaranlah sebab benda ni rilis tahun 2004,ni pun kira rare juga..

okeylah sampai disini saja cerita...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan