Selasa, 29 Oktober 2013

FTG - FTG


disebabkan kaset ni lah aku sanggup pergi amcop mall..dan terus bawa pulang 7ketul kaset.
kaset ni bila aku tgk kat fb dijual aku terus pm saja kawan tu,suruh dia simpan sbbnya kaset ni sudah lama aku cari boleh kata kaset idaman sepanjang zaman hahaha..
kalau nak tahu ini adalah (album) metal pertama aku dgr,walaupun masa memula aku dgr dulu aku tak tahu pun ni musik metal..bermula dari abang aku balik dari semenanjung bersama kaset ni,selalunya kaset2 wings saja dia beli,tak sangka pula dia ada beli ni,dan masa memula aku play,..aku dapat bayangkan yg lagu rozana tu musik dia pakai trompet..pelik juga,namun aku suka dan lirknya pun lain dari yg lain kalau lagu search rozana dipuja2,lagu dalam album ni pula rozana dimaki hamun...


aku sgt gembira bila aku dpt kaset ni,byk kenangan aku dgn album ni,sampai kali terakhir aku memilikinya masih segar  lagi dlm ingat...hehe

tajuk lagu dlm kaset ni..

1. Rozanna
 
2. Ingat
 
3. Dendam
 
4. Negeri Kita, Orang Lain Kaya
 
5. Kritik
 
6. Sampai Bila
 
7. Jerat
 
8. Amerika
 
9. Kau
 
10. Aku Adalah Aku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan