Selasa, 29 Oktober 2013

MISTIK - MALAYMITOSLISTIK 1998-2004

mistik 1998-2004
klu mengikut apa yg tercatat tahun diriliskan 2004,bermakna aku blum kenal lagi dgn band ni hehe,namun selepas 2tahun aku berhijrah ke semenanjung,baru lah aku tahu band ni,dari situ juga aku beli versi CDR mcm ni juga,masa tu aku tak tahu nak bezakan ori atau cdr,main beli saja.dan cdr tu masih ada dalam simpananku,sampailah skg aku masih dgr.tapi bila berpeluang utk memiliki versi kaset ni,tak byk fikir lagi aku terus beli.. apa yg membezakan cdr ngan versi kaset ni,adalah kisah disebalik pembikinan kompilasi ada tercatat dalam inlay kaset tu.mmg menarik dan amat memuaskan,sound pun lagi dasyat dari versi cdr.
untuk musik mistik ni tak payah cerita byk lah,musik mereka memang layan dan penuh dgn irama yg bisa buat jiwa ku ni menangis hehehe....masa aku memula dgr lagu mistik ni,dari seorang kawan masa tu dlm format mp3,lagu AIR MATA SESALAN..dari situ juga aku terus cari dlm format cd dan aku terjumpalah kat kedai antie camble dan terus beli... dan sekarang ni cdr tu aku akan simpan dlm kotak saja,sebabnya sound sebenar MISTIK sudah aku miliki skg ni HAHAHAHA

Aku sengaja letak majalah kat belakang tu utk gambar yg lebih berkualiti,sbbnya henpon aku ni henpon cap ayam saja hehehehe

semua lagu dlm kompilasi mistik ni mmg aku suka

1. Warfaat 04:19  
2. S.H.E 04:30  
3. Journey Through Forbidden Wood 07:50  
4. Her...Return I 04:35  
5. Her...Return II 04:44  
6. Those Forbidden Art 06:04  
7. Airmata Sesalan 07:24  
8. Voice of Misery 06:21  
9. Hunger for the Moon 06:02  
10. Sial Batara 07:14  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan