Rabu, 30 Oktober 2013

FTG - MADE IN MALAYSIA

HAHAHA (gelak sikit) dan akhirnya aku jumpa juga original kaset ni (versi asal).. album tribute FTG utk band2 pujaan mereka dan dibawahkan dgn alunan sound mereka tersendiri tampa mencatcatkan musik asal lagu2 yg dirakam semula,kaset ni amat menarik mungkin kalau bukan disebabkan abg aku,aku tak kenal kali ftg ni dan mendengar album ni......thx my brother!!

sama tapi tak serupa
mungkin kalau aku jumpa versi asal ni satu masa dulu,kompom aku tak beli versi HARGA RUNTUH ni,sebabkan itu saja yg ada aku terpaksa saja beli, utk harga runtuh ni musik dia masih segar lagi,cuma beza dia cover tu ngan inlay kaset ni. harga runtuh x ada ucapan dari band hanya tajuk lagu saja.. dan utk versi asal ni yg terbaru HAHAHAHA mmg mantap dan buat aku tersenyum kegumbiraan melihatnya dan meramas2 kaset tu hehe..

lagu tribute dlm kaset ni

1. Metal Health (Quiet Riot cover)

2. Paranoid (Black Sabbath cover)

3. Red Hot

4. I Shot the Sheriff (Bob Marley cover)

5. Children of the Sea (Black Sabbath cover)

6. Wish You Were Here (Pink Floyd cover)

7. Perfect Stranges (Deep Purple cover)

8. Hey You (Pink Floyd cover)

9. Heaven and Hell (Black Sabbath cover)

10. Black Night (Deep Purple cover)

11. Holy Diver (Dio cover)

12. We're Not Gonna Take It (Twisted Sister cover)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan