Jumaat, 25 Julai 2014

SELAMAT HARI RAYA

HEHE.. sebelum tu aku ingin luahkan sedikit cerita lah dalam hati ku ni rasa macam sok plak menaip last day keja ni, sepatutnya bos bagi cuti terus saja, tapi suruh keja juga, sedangkan semua mesin stop hari ni, dengar ceta, half day semua hari ni... jeng jeng.. berbalik kepada entri terakhir ni sebelum aku bercuti panjang. aku nak luahkan lah pada korang semua luahan hati ku bersempena hari raya ni, macam biasa cikai saja,.. harap sampai lah apa yang aku taip k..

tiada kad raya yang special, gambar kat atas tu dah lari tema hari raya, hohoho.. apapun disini saya sebagai penaip dalam blog cikai ni, mengambil kesempatan kepada semua yang singgah dalam blog ni, aku ingin memohon maaf, andai entri2 yang ku publishkan dalam ni menyinggung mengguris hati sesiapa pun yang terasa, serta blog2 yang aku follow, jika ada aku terkomen lebih2 yang mengguris ke, atau riakk ke, harap dimaafkan sekali lagi... tiada secebis pun rasa dengki dalam hati ku ini.. jika ada pun akan ku buang jauh2 agar aku tidak menjadi orang2 pendengki.

bukan niat aku utk berblog ni,supaya dapat pujian, ianya hanyalah lebih kepada minat dan hobi saja, untuk dikongsikan, walaupun aku sedar yang penulisan ku ditahap amatur, aku gembira seadanya, aku juga manusia biasa, yang hdp akan mati juga suatu hari nanti, buat apa nak riak dengan kebendaan yang ada sedangkan ianya hanya lah pinjaman sementara saja,

last sekali, aku ulangi SELAMAT HARI RAYA AIDILFIITRI buat semuanya... salam iklas dari lubuk hati ku, mohon maaf sekali lagi kalau ada terlanjur kata2 yang tidak aku sedari.. terima kasih juga aku ucapkan utk rakan2 blogger yang lama yang menjadi pembakar semangat aku utk berblog ni, kamu lah yang membuatkan minat aku ni lebih terbuka luas lagi, dalam mengenal muzik ni,.. terima kasih!!!!

5 ulasan:

  1. Selamat hari raya bro..aku juga mohon maaf andai ada antara komen aku yg mengguris hati..maaf zahir batin & metal

    BalasPadam
  2. Selamat menyambut satu syawal untuk kau dan love ones kau jugak.
    hah cuti panjang?? aku harap ko jangan raya kedua jari jari dah menggigil2 nak buat karangan kat blog ko ni dah la hahaha

    BalasPadam
  3. Selamat hari raya...maaf zahir & batin

    BalasPadam