Khamis, 7 Ogos 2014

YEy!! aku kembali lagi...

hahaha..rasa rindu gila aku nak mengupdate kan blog ini hohoho... salam semuanya diharap korang dalam keadaan sehat walafiat... aku disini cukup gembira selepas bercuti panjang, tak lah sepanjang mana pun cuma beberapa hari sajakan, tapi dalam beberapa hari cuti yang aku lalui, macam2 cerita yang aku alami, menarik mendebarkan rasa marah gumbira, dan macam2 lagi aku sendiri pun sudah lupa, klu aku ingat nanti aku catatkan kat entri akan datang JAJAJA...

rasa gigil bak kata bro deaf, memang ada lah rasa teringin menaip tu, aku dah cuba log in pakai henpon., nak update blog lah katakan, line pula hmmm hampa, jadi aku batalkan niat tu, ada juga lah aku masuk baca entri2 blog yang aku follow, rasa mengidam dalam hati nak membaca tu, memang tak bleh tahan siakkk... tapi aku tak bleh komen lah faham2 sajalah kan pakai henpon cap ayam line pun pakai kredit..

tak mau panjang cerita, nanti aku ceritakan cd2 kaset yang aku dapat masa cuti beraya, orang excited nak beraya aku excited cari cd2, ada khabar gembira juga yang nanti aku catatkan dalam ni.. ok lah sampai sini saja catataN sekembalinya aku menaip ni..waawawawa.hhahaha.. sok sendiri siakkk...

last but not less cam tu ka haha.. aku pun baru datang keja ni, cuti tambahan lah katakan... belambak juga keja tertangguh tiga hari ni.. hmmm ok lah cukup cukup, klu aku taip ni musti makan masa berjam2 keja tak jalan plak.. kbai.. see u tomorow never die...WAHAHA...

4 ulasan:

  1. tetiba teringat pulak lagu Kembali - Sofea

    BalasPadam
  2. happy nampak... baru lepas kira duit collection ke? haha

    BalasPadam
  3. aku kalau ada apa2 aku taip dulu kat henset cikai ni, pastu cucuk cable, paste je kat blog.. hehe

    BalasPadam