Jumaat, 15 Ogos 2014

NAJWA LATIF

CD NAJWA LATIF

ini adalah ep najwa latif mengandungi 5 buah lagu satu darinya duet ngan sleeq, bagi aku ep ni mmg sedap didengar, lagu2nya pun sudah rilis dalam utube, jadi bagi mereka yang minat najwa cd ni patut kita beli, kerana dengan pembelian kita dapatlah menyumbang kepada karya2 najwa selepas ini, kalu nak harapkan mp3 saja baik tak payah jadi peminatkan..

najwa ni antara artis baru wanita yang aku minat, pakej yang dia bawa semua sempurna, aku jatuh hati ngan alunan suaranya, merdu semacam je gitu... apapun aku harap najwa akan terus berkarya sampai bila2 hehehe....

6 ulasan:

  1. ni anak aku suka la ni...tapi aku lebih suka lagu ana tasneem...heheh...

    BalasPadam
  2. suatu ketika dahulu trend awek bergitar akustik menjadi ikutan - yuna, zee avi, ana raffali, najwa latif, ainan tasneem, dll (pqot thundergirl @ iqa mentor pun terikut2)

    waktu tu ramai awek2 yg nak belajar main gitar akustik (ada juga yg putus asa sebab sakit ujung jari). skrg ni dah mcm lemau trend ni, tukar jadi trend ukulele pulak...

    BalasPadam
  3. Kalo bukan yg dari bintang realiti yg menang menerusi undian sms ok la..industri muzik kat malaysia ni diskriminasi yg lebih

    BalasPadam
  4. Bukan main lagi ko puji dekni... macam gini boleeh jadi presiden seumur hidup die hard fan club najwa. Hahahahaha

    BalasPadam
  5. Avril ok, cuma hello kitty tu... hahahaha.

    BalasPadam
  6. wahhh...errr...najwa lateep pon ok . hehehe

    BalasPadam