Rabu, 13 Ogos 2014

MEGADETH - SUPER COLLIDER


Yes satu lagi cd yang ku sambar ngan harga rm9, masa memula rilis tu ternampak lah juga rakan2 fb rebiu album ni pergh!! aku pun ada gak pergi Cc buka utube dengar lagu2 dalam album ni, sebelum beli kan baik dengar dulu, harga cd ni kat speedy masa memula rilis boleh tahan juga, lepas aku layan kat utube beberapa kali, hmm aku tak berani nak angkat kat speedy, sampai lah terjumpa hari tu kat kedai terpakai, tapi cd ni baru lagi masih berbalut.. terfikir juga aku nak beli megadeth atau koRn, last2 aku pilih cd ni..

sebetulnya aku memang tak masuk sangat ngan muzik megadeth ni, ada juga rilisan lain dalam koleksi aku, tak masuk juga, ada satu saja lagu megadeth ni aku masuk, itu pun te dowlod secara kebetulan dan masuk selebihnya sedap didengar tapi tak meninggalkan kesan macam suruh aku dengar balik, kira ikut album ni pun sama juga, masa dengar tu layan gak lah, tapi untuk aku memilih dijadikan play list ianya tidak akan disenaraikan hahahaha

bagi aku album ni ok lah lagu2nya pun menarik, disebabkan aku dah dengar sebelum beli album ni, aku dah menjangkakan ianya biasa2 saja.. mungkin ada ketikanya juga lah cd yang aku selalu beli hari ni memang tak layan, esok2 lain pula rasanya.. jadinya simpan buat koleksi... itu sajalah ceritanya hahaha

EDIT
p/s terima kasih to ijau.. klu tak sampai bila2 pun aku akan taip cakap DEATH
WAHAHAHA...

8 ulasan:

  1. album latest dr megadeth nih. Muzik mereka 'ambil masa' sedikit untuk melekat kpd sape yg first time denga vokal abg mus laa.. hehe

    BalasPadam
  2. ni versi "asia edition" cuma ada sekeping inlay... tapi dgn harga rm9, mmg berbaloilah

    btw, megadeth bkn megadeath

    BalasPadam
    Balasan
    1. HAHAHAHA.... kenapalah aku nda perasaan.. baru kali ni aku sedar tu tau. megadeth, ingatkan death hahahaha terima kasih bro...

      Padam
  3. banding dengan Metallica...memang ramai yang susah nak hadam Megadeth...mungkin patut cuba Countdown to Extinction dulu bagi yang beginner...

    BalasPadam
  4. Ko try dengar album rust in peace..stail thrash lama..mesti ko suka
    Tak pun search kat YouTube lagu "wake up dead" kompem ko tepesona nye.. Heheh

    BalasPadam
  5. lama aku tak betul2 dengar megadeth...dah tak tahu sangat perkembangan mereka...

    BalasPadam
  6. album ni agak komersil jugak macam Risk... itu sajalah ceritanya hahaha

    BalasPadam
  7. aku tak dengar lagi album ni hahaha..tapi aku nak rekomen kau "youthanasia".

    BalasPadam