Jumaat, 22 Ogos 2014

AVRIL LAVIGNE - THE BEST DAMN TOUR


Ni Aku nak ceta pula pasal dvd yang aku beli kat cash n converter ngan harga rm8, dvd ni aku ada tgk juga kat speedy, harga boleh tahan,, tak sanggup diriku mau membelinya, kalau harga murah no hal haha, sebabnya aku ni bukannnya fanatika avril ni, sekadar mendengar avril ni satu album saja, yang boleh aku katakan album terbaik perempuan yang aku perna beli selain dari ella.. jap jap, nanti aku tampal kaset avril yang aku beli satu masa lalu, ceta secara terperinci cemana bleh meminati avril ni.. hahaha

dvd ni pula rakaman konsert tour keliling dunia masa album the best damn thing rilis, kuala lumpur pun ada tersenarai utk tour ni, tapi aku tak turun juga, samalah macam tahun ni tak pergi juga huhu.. walaupun dalam hati ku membuak2 nak tgk, last minit aku cancel sebab ada benda lagi bagus dari konsert avril hehehehe.. next time.. sbab avril senang saja masuk mesia ni hehehe

ohya hampir lupa plak pasal dvd ni, ya dvd ni macam dvd konsert lain, cumanya dalam ni dvd avril tak all out, mungkin keletihan kali, tapi lagu2nya memang best.. hampir kesemua lagu2 dalam album the best damn dia bawa, avril ada juga main drum, piano.. sempoi lah, tapi kurang mengujakan... ok lah itu sajalh.. WAhahahha.. tutup mata sambil tekan publish........

4 ulasan:

  1. Aku penah tengok dia perform lagu metallica 'fuel' masa MTV icon Metallica..tu je..yg lain aku taktau..heheh

    BalasPadam
  2. amboi Avril keletihan pun ko tahu ye...
    Aku cuma kelakar ada satu baca fan report kat Singapore, so fan ni gi la beratur jumpa Avril kan? So fan ni siap beli cincin la kan? So Avril ambik la thank you semua, terus dia masukkan kat bag hitam sampah hitam tu kat sebelah dia haha.

    BalasPadam
  3. "yang boleh aku katakan album terbaik perempuan yang aku perna beli selain dari ella.."

    aik? hari tu entri najwa latif berapi2 takde pulak mention

    BalasPadam