Selasa, 21 April 2015

HELLSTORM / AXECUTER - FROM HELL COMES THE STORM OF THE AXECUTER



Split 2015 antara band hellstorm sabah malaysia ngan axecuter brazilian wahaha... sangat mengujakan dan dinantikan rilisan terbaru dari hellstorm oleh aku dan juga mengikut setia mereka.. hari tu perna buat entri single terbaru mereka yang ada lagu legion of destroyer tu kan ngan baju putihnya yang mantap lawa tu logo kambing hahaha.. utk split ni band axecuter menghidangkan 4 lagu.. lagu2 dari band ni aku tak dapat nafikannya, ianya best layan boleh buat aku banging sendirian rasanya, banging hanguk2 je.. bestlah band ni. ohya rasanya aku perna dengar kat utube band ni suatu masa lalu. aku ingat sebab tu cover album yang makan epal tu wahahaa.. tak sangka betul dorang split ngan band hellstorm yang maha ganas ni haha.. sebetulnya aku tak mau cerita lebih2 bab axecuter.. susah juga nak taip namanya. aku beli cd ni pun sebab hellstorm kalau bukan hellstorm aku tak beli geng.haha

terus ke band hellstorm, sebetulnya aku masih berharap dapat versi kaset album pertama mereka dulu masa rilis tu, masalah betul gara2 order aku dah masuk bebulan tak hantar, lepas tu offer aku suruh angkat kasetnya, cemanalah aku nak angkat sedangkan order aku tak dihantar lagi;. tu sebab utamanya aku tak dapat kaset tu. harap ada maniak hellstorm di luar sana yang sudi tolak kaset tu. hurmm

sedikit luahan hati mana tahu line up hellstorm sejuk hati mau bagi kat aku kaset hellstorm kan hahaha sok sendiri geng apa ada hal aku mabuk nescafe siakkk.. giler pahit aku bancuh nescafe ni. teruja gile2 rasanya nak menaip ni. mata pula dah merah cemanalah boleh dapat bancuh nescafe cam ni sokkk...uda2 lah teruskan ke hellstorm.. maaflah ya ni bukan rebiu. ni cerita aku saja, apa saja yang aku rasa masa menaip ni aku akan taip sesuka hati tampa memikirkan apa saja lah wahahahahaaaaa ok tamat

dlm cd tu hellstorm menghidangkan 6 trek. lima berlagu dan satu intrumental.. betulkan aku klu salah... ohya makan masa juga cd ni aku dengar, disebabkan bizi sikit ngan jadual kerja yang ketat kena tido awal dan macam2 lah. tapi aku dah abis dengar 2 kali cd ni. utk hellstorm aku hanya tetarik pada lagu trek no 7. ianya ada feeling banding ngan trek yang lain., yang aku rasa macam tak masuk tak ngam dia punya sound tu. bunyi drum macam tak serentak ke apa ntah lah tapi aku tak dapat feelingnya geng... bunyi sound keseluruhan pula masih cara lama gaya rakaman album ribut neraka. kalau nak kata total maut cam lagu2 dalam album ribut, rasanya tak lawan lah lagu2 dalam split ni. kurang sengatnya. harap rilis akan datang tu akan lebih evil jahat.. biar ngam dengan namanya hellstorm yey... itu sajalah. apapun support utk hellstorm 666 bah. 

3 ulasan:

  1. macam biasa...aku memang ketinggalan bab2 rilisan band baru tempatan...terimakasih pada blog ni sentiasa bagi aku update...

    BalasPadam