Rabu, 9 Disember 2015

Neftaraka - death to all





ini pula cd yang mendarat beberapa hari lepas, aku ingatkan aku sudah publishkan, check punya check tiada, makanya aku buatkan terus lah ceritanya. neftaraka ni, antara band black metal tempatan yang aku minat, kira termasuk dlm band yang aku puja,. jadi apa2 rilisan yang mereka riliskan aku berusaha utk mendapatkannya, jika di tunggu lama2 pasti melepas, sbb selalunya mereka rilis ni amat2 terhad, perna juga aku melepas satu rilisan mereka ni...aaaarghhh.

death to all ni, perna diriliskan dalam format kaset, aku tak ada kaset tu huhu.. aku terfollow neftaraka ni, agak lambat sikit, tapi tak apa, dengan adanya rilisan cdr ni, ianya sedikit sebanyak dapat membantu, melengkapkan koleksi yang sedia ada, bukan takat lagu2 dari kaset tu, dalam cdr ni, ada penambahan 2 lagu baru. ohyee,,

lagu2 dalam album ni, diambil dari reharsel dan juga live dorang, tak dinyatakan dalam inlay kat mana tempat lokasi dirakamkan, cuma fuck you dia bagitau huhuhu.. dalam metal arkib rasanya ada. apapun aku puas hati dengan rilisan ni, ianya menghiburkan, walaupun soundnya agak kotor, namun halwa telinga ku dapat menghadamnya dengan begitu indah sekali. ini lah aku katakan muzik black metal tempatan ngam dengan selera ku. ok doakan aku dpt kasetnya kbai.

3 ulasan: