Jumaat, 12 Ogos 2016

As sahar - santau (boxset tape 2016)

kotaknya besi gitu

kaset di dalam

bertambah mengujakan kasetnya hitam

disertakan sekali patches,button, stiker

Kita layan gambar saja lah kan, ini boxset harganya rm50 siap poslaju, terhad kepada 100 salinan saja.

sangat mengujakan bagi aku rilisan ni, melihat pada apa didalam boxset ni, berbaloi lah untuk aku miliki dan simpan buat koleksi. lagi pun ini pertama kali aku memiliki rilisan seumpama ini. siap kotak besi segala gitu. menarik lah..

aku tak nak cerita panjang2 tak ada edia hahaha.. 

ni aku ada terbaca 2 rebiu pasal ep ni,

satu digipack cd https://www.google.com.my/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjpouqPwLvOAhVKLY8KHSTVB0gQFggoMAU&url=http%3A%2F%2Ffaithcraftmobile.blogspot.com%2F2011%2F10%2Fas-sahar-santau-blackwinds-productions.html&usg=AFQjCNEXvvWdtOs0LwR1JeENvPKCPjgiVw

satu pula ni versi asalnya https://www.google.com.my/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjpouqPwLvOAhVKLY8KHSTVB0gQFgg3MAc&url=http%3A%2F%2Fpckokak.blogspot.com%2F2015%2F06%2Fas-sahar-santau-ep.html&usg=AFQjCNERyac_IL7QdEn4uP9aGn-L_rVm5Q

boleh baca pautan kat atas ni untuk ulasan ep ni secara terperinci. 

7 ulasan:

  1. Lawa boxset dia.terbaik As sahar

    BalasPadam
  2. Pertama kali aku beli boxset besi cam gini Sepultura nye. Siap ada bendera Sepultura besar giler. Teruja la, lepas berapa bulan, bendera hilang, kotak besi berkarat, last2 tinggal cd je.

    BalasPadam
  3. Barang baik ni bro.. jaga baik2..

    BalasPadam
  4. as-sahar aku minat... hehe

    BalasPadam
  5. yg asal yg ini
    http://demoarchives.com/Bands/As%20Sahar-Sng/as%20sahar.asp

    BalasPadam