Khamis, 23 Februari 2017

Impiety - Vengeance Hell Immemorial



aku perna beli versi kasetnya beberapa tahun lepas aku ada cerita SINI haha.. kempunan beb nak dengar soundnya dalam versi kaset tu. ni cd diriliskan semula oleh label tempatan thrashingfist dalam format jewelcase, kalau sebelum ini rilis dalam digipack ngan kaset je, dengan harga yang mampu milik bagi aku sambar lah sekeping cd ni buat pengubat hati selepas kaset tu hancur berkecai... lagu2 dalam cd ni adalah dari rilisan2 seperti demo ep split impiety, disatukan dalam album ni, kira mantap jugakan begini dapat dengar semua lagu2nya. aku harap band humi pun buat lah satu album begini, ambil semua lagu2 dari 7 inci tu satukan dalam kompilasi. hehe... sound utk album ni pun memuaskan halwa telinga aku, kira puas hati lah.. haha. hari tu ada lihat album skullfucking diriliskan semula, aku rasa itu pun aku nak sambar sekeping. nanti aku ceritakan klu sudah beli. k

4 ulasan:

  1. fuhh.. lagi band black metal ni bro... dasatt yer.. hehe terbaikk

    BalasPadam
  2. cantik inlaynya...tk kedekut bajet...mmg berbaloi

    BalasPadam
  3. Aku takkan lupa tengok Impiety main kat Hellfest 2014. Mereka main di pentas Altar atau temple dah lupa tapi aku masih ingat, aku awal, kat barrier tapi tepi, bila aku toleh belakang, nampak berderu peminat2 omputeh masuk kawasan pentas nak tengok Impiety. Makin aku toleh makin ramai makin ramai. Tumpang rasa bangga atas kejayaan mereka. Rasanya first "Malay" band main Hellfest, dan first Singapore band main Hellfest , Impiety ni.

    BalasPadam
  4. nampak gak iklan cd ni kat FB...menarik untuk buat koleksi..

    BalasPadam