Isnin, 27 Februari 2017

Juara Juara Rock 3


Liat sangat jjr 3 ni, akhirnya dapat juga haha.. cover album sangat2 menarik nampak kerockersan disitu.. aku suka tengok, lagu pertama sketsa sebuah cinta dari may betul2 menarik, walaupun lagu ni sudah biasa didengar, lagu2 lain best juga, macam biasa lah album lama ni bagi halwa telinga aku pada mulanya dengar tak masuk,tapi setelah didengar berulang2 baru lah dapat rasa dia punya feel haha.. antara ketiga2 jjr aku rasa jjr pertama mantap. setelah aku buat perbandingan. lagu maut semestinya metalian lah sebab melekat dalam hati terus dia punya lagu.. ''luka hati ku masih merah lagi'' perghh sedap lirik ni haha

4 ulasan:

  1. aku masih ingat first time aku beli dan pasang kaset JJR3 ni.
    First song dah lagu blue.
    Di dada mu, dan di dada ku.
    Terkejut siot. hahah

    BalasPadam
  2. Sampai skarang aku tertanya2 sapa Boul yg buat cover jjr ni ngan cover mentari merah di ufuk timur.gugel pun tak jumpa.lukisan dia cantik.legend mcm derek riggs

    BalasPadam
  3. dalam 3 JJR...inilah yang kasetnya aku beli ori...tapi yang ini jugalah yang dah hilang...

    paling suka dalam ni Scandals...

    BalasPadam
  4. aku suka febians...jiwang dn solo aziz tu asyikkk bangett

    BalasPadam