Rabu, 12 Mac 2014

ABHORER - CENOTAPHICAL TRI-MEMORIUMYTHS

abhorer
rilisan yang cukup istimewa untuk tahun 2014 ni yang aku miliki,diriliskan oleh label thrashingfist production.dengan harga rm50 siap poslaju.menariknya lagi rilisan ni,pembeli 100 pcs pertama akan mendapat poster+patches sekali.cukup berbaloi dengan harganya.

aku agak risau juga tak dapat jadi pembeli 100 awal tu,bila sampai saja dirumah bungkusan ni buka saja ianya amat menggembirakan.aku salah seorang dari 100 pembeli awal..aaaaaaagh!!! rilisan ni hanya terhad 500 copy saja,dan tak kan ada rilisan semula lagi. dah sudah pastinya rilisan yang berstatus cult suatu hari nanti.

dalam digipack ni,mengandungi 16 lagu,dipetik dari demo 1989, ep 1993, dan album penuh 1996. bagi generasi baru macam aku ni memang sesuai sangat lah rilisan ni.yang tak berkesempatan memiliki rilisan mereka dulu. thx to thrashingfist untuk rilisan ni.


lagu2 dalam ni aku boleh katakan cukup buas soundnya,dengan alunan yang hampir2 sama disetiap lagu,sound gitar yang kering ditambah lagi dengan suara yang begitu death aaaaaaaargh!! jika nak merasa sound mereka ni jangan berlengah lagi dapatkannya sebelum ianya pupus dipasaran.

2 ulasan:

  1. Perghhh gempaq siot rilisan ni...tu yg aku suka sgr dgn ThrashingFist ni....byk stuff diorang yg tahap rare dan menarik perhatian.

    BalasPadam