Selasa, 25 Mac 2014

BRUTAL ALL STAR CHAPTER 2

brutal all star chapter 2
item bulan lepas,satu pembelian yang paling hampa untuk tahun ni,lain yang aku order lain pula yang datang.masa aku deal kat tokofb,dah terang kat gambar tu aku cakap aku nak kaset brutal all star tribute to search,boleh2 nya dia hantar kaset ni,dan satu lagi ckp harga rm10 tambah wang pos rm5,aku p bank in rm20,pastu baki pun tak selit gak dalam bungkusan..hadoiii... nasiblah bulan lepas aku banyak terima benda baru jadinya kemarahan aku tu kurang juga,dan aku malas nak pm dia nak explan balik benda ni,kalau lah masa item ni mendarat masa aku tgh menantinya dengan penuh keterujaan,bila tahu kaset lain yang dia bagi,kompom aku suruh ganti balik..nasi dah jadi bubur,tak apalah,...

mungkin dia ingat kaset ni yang aku nak mentang2 lah aku ckp brutal all star,dia ingat yang ni..pastu baru pula tu,mungkin kalau dia tak selit baki,okey ja,sebab yang aku order tu second,apa2 sajalah. bila aku play dan dengar muzik dalam ni agak hambar,lagu2 lama dibawa oleh band2 metal yang ada nama,bleh lihat nama band kat gambar tu,tak menghiburkan langsung,kecuali koffin kanser,dengan alunan raggeenya.. yang lain2 tu memang amat mengecewakan,dah lah salah kaset,muzik plak tak best...hampa kecewa rasa,cam nak bagi pecah ja..huhu..pastu aku tepikir pasni klu ada kawan nak trade aku ble jadikan ni model.


6 ulasan:

  1. Aku pernah dgr satu album ni dulu...boleh tahan....kalo x silap Seasonal Abyss bawak lagu Samarkand kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup.. tapi aku hanya terhibur ngan lagu koffin saja... yang lain tak masuk.

      Padam
  2. Kalau aku tak silap...aku ada kaset tribute to search tu....yg ni tak pernah dengar pulak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang aku deal tu tribute to search,tapi ni pula yang dia hantar..

      Padam
  3. asam garam beli barang tanpa dapat pegang barang tu dulu..hehe

    BalasPadam