Isnin, 12 Mei 2014

NEFTARAKA - MORTS

neftaraka
akhirnya sampai juga cd ni ke tangan aku selepas berbulan terkandas dengan kawan, nasiblah semalam kawan seorang hantar cd ni dengan aku kalau tak mungkin sampai gig sabbat nanti baru ambil,itu pun kalau aku turun.

ohya hari tu aku ingat dorang main kat budak jahat 2 sabtu ni, gembira juga nampak nama band ni kat flyer last minit tak jadi main huhu.. belum rezeki aku lagi nengok dorang ni, neftaraka ni salah satu dalam list aku nak tengok live, dan antara band black metal yang menjadi pujaan hati ku hehe... ohya untuk sound dalam album ni semestinya gelap dan pekat, aku amat menyukainya, bila time pasang saja, lepas tu limpang2 sambil mengadap siling, sungguh mendamaikan hati,.. ada 8 trak untuk album ni, yang aku cerita tadi versi kasetnya, sebabnya kaset tu aku dah miliki terlebih dulu.. hahaha

lagi satu semalam aku play juga sekali cd ni, semuanya macam biasa ok tak dah calar, soundnya tak sangkut semuanya good..namun feel tu kurang sikit, berbanding versi kasetnya.. sebolehnya aku nak kolek semua rilisan neftaraka ni, apakan daya aku terlewat untuk memiliki rilisan awal mereka yang sekarang sudah menjadi rare, tak ada sapa kah nak jual kat aku, cd law is raw saja tu pun cukup lah... sesapa ada baca ni email aku k.. aku betul2 nak cd tu huhu.. caww...


2 ulasan:

  1. Neftaraka ni local band dari Perak kan? Kalo tak silap la..

    BalasPadam
    Balasan
    1. eya..dari perak, band yang paling low profil.

      Padam