Jumaat, 25 Mac 2016

Heretical - Dæmonarchrist


Dæmon Est Devs Inversvs

Kaset yang baru mendarat dalam koleksi aku.. ini band dari italy dorang main stail semphony black metal, lagu pertama saja sudah menjerit2 setan setan setan... hahaha.. ada juga lagu yang seakan bacaan mantera gereja yang kurang enak didengar, klu org yg tak biasa ngan muzik black metal musti tekejut. tak boleh nak skip sbb kaset dengar jelah, liriknya pun kedengaran seperti antichrist, dalam inlay tak disertakan lirik cuma gambar band yang kurang ajar dalamnya, untuk menampakkan kesetanan dorang..hahaha.. ok untuk halwa telinga aku no hal, muziknya layan juga., senang cerita black metal jahat lah. kaset ni rilisan label tempatan, cemana caranya nak kontek malas aku nak ambil tahu, korang cari sendiri lah wkwkwkwkw.... k bai.. hail hail hail...

3 ulasan:

  1. ini kes sama ngan band loudness jepun.. album ghetto machine tu.. dalam inlay album.. ada kalimah Allah diorang taruk.. sial betul band ni.. menghina islam

    BalasPadam
  2. Ni ikut budaya dsn prinsip masing2. Tepuk dada tanya selera masing2.
    aku paling suka versi band Italy yang Opera IX buat cover Rime of anicent mariner iron maiden. Dah la dual vocals style budak kecik dan suara keras aku suka style dorang, liriks pulak tukar "that we must love , all things that Satan made". Haha.

    BalasPadam