Isnin, 21 Mac 2016

buku bersama selamaya

salam semua.. hehe ni aku nak ceta sikit pasal buku bersama selamanya ni, ini buku edisi rm49 pembelian awal, ingatkan tak dapat lah membaca buku ni, sebab masa mula2 pre order hari tu, harga yang paling murah rm99 tu trus sold out, yang tinggalnya harga boleh tahan lah.. hehe bila bro gayour publish kat blognya ada harga rm49 ni. YAHOO.. gembira rasanya, walaupun aku tak tahu beli dari website, nasiblah pihak bakazon memahami rakyat macam aku ni, bukan semua pandai beli online tau, kawan aku sendiri pun heran kenapa aku bleh beli, lepas ja aku terangkan macam mana caranya, trus dorang pun beli. caranya mudah ja, cam bankin biasa, cuma perlu call ja pejabat bakazon tu, no kan ada tertera kat website tu, nanti dorang bagitau cara2nya.. hehehe..

mengikut memori kat kepala hotak aku ni, rasanya aku perna menatap dan membaca buku bersama selamanya ni edisi yang awal tu masa aku kanak2 dulu, tapi kabur2 lah ingatan tu..bila berkesempatan utk membacanya skg ni, dgn edisi lengkap ni, dapat versi ni pun aku sudah gembira, lupa trus kekecewaan cd digital tu gagagaga....
aku ingatkan bleh habis baca dalam 2 hari buku ni, sbb sabtu ahad aku cuti kan, sampainya hari jumaat..perghhh pecah mata siakkk.. gila tebal buku ni. maka terpaksa lah baca sikit2..

aku sudah sampai sini bacanya.. hehehe.. best gila ah cetanya, watak mat tu paling aku suka...hahaha
apapun salute lah pada mereka2 yang meriliskan buku ni.. dapatlah juga mengetahui kisah amar n the geng sampai habis..

 itu je kot.. apapun KILLKILLKILL DIEDIEDIE

8 ulasan:

  1. menarik! kartun gayour ni memang masuk dengan metalhead.

    BalasPadam
  2. tu hari balik kampung cari edisi yang asal...tak jumpa pulak...ntah2 mak aku dah buang dah...adoi...

    BalasPadam
  3. dlu mase kecik2 pun selalu bace bersama selamanya ni.. antara yg mempengaruhi aku dalam muzik rock.. mmg best.. wajib beli.. nostalgik..

    BalasPadam
  4. argh!!!! diwaktu kekeringan wang, menda yang best pasti muncul! argh!!! hahahahahahaa!!

    BalasPadam
  5. Bersama selamanya ni aku kenal masa mula2 merantau dok kat kl tahun 94 dulu lepas sekolah..band Danzig tu pun aku kenal melalui bersama selamanya la..tq gayour!

    BalasPadam
  6. Zaman dulu nye majalah Ujang is so awesome.
    Aku belum berpeluang memiliki koleksi yang ini, mungkin satu masa terdekat nanti

    BalasPadam
  7. gua ade koleksi aku budak minang.. karya ujang... pun gempaq jugak

    BalasPadam
  8. Salute gayour.. Kartunis yang rock!

    BalasPadam