Ahad, 19 Julai 2020

Barbalans - Bestial hordes split tape



HELL IS HERE 

jika kalian memang into scene metal tempatan tak payah lah di perkenalkan dua band ni. jika kalian baru saja nak bergelumang dalam scene metal tanahair. kalain patut dengar dua band ni. ini band datang dari kepulauan borneo sana SABAH. Barbalans dari sandakan dan bestial hordes dari kk rasanya lain up barbalans pun ada juga jadi ahli pada band bestial hordes kira kawan2 gitu jugalah scene tak besar mana. 


memuatkan 12 lagu bahagia dua 6 lagu utk satu band.. lagu2 dalam ni bukanlah rilisan baru dari mereka. dia ambil dari rilis terdahulu seperti Ep demo awal mereka. 


side A barbalans menghidangkan lagu dari demo mereka c.u.l.t dan gemersik bisikan keramat.... aaaarghhh!! rasanya aku ada lagu2 dlm ni dalam koleksi aku. menghiburkan dan kejam gitu pure black metal kata2 kufur.. huhu


side B bestial hordes menghidangkan lagu2 dari promo 2008 dan ep  nuclear metal lust.. rasanya lagu2 ni pun ada dlm koleksi aku. hellyeahhh.. bestial hordes ni memang kalau keluar rilisan baru artwork nya penuh ngan kelucahan melampau.. tak bagus untuk tatapan umum memang sakit mata tengok. dan untuk rilisan ni mereka menggunkan logo awal mereka. tak cun gitu huhu.. apapun muzik bawaan mereka tak boleh bawah bincang memang menghiburkan.. aku perna tengok mereka live sangat mengujakan. penuh ngan makian haha.

keseluruhan dari segi rilisan memang puashati.. kaset ni rilis ada pilihan warna kasetnya dan aku memilih stiker putih nampak kemetalan situ haha. no kaset 053/200 terhad utk pencinta mereka. hail 666.. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan