Jumaat, 11 September 2020

cassette DUM DUM TAK SEDEKAD

 sempena 10 tahun dum dum tak meriliskan kaset ni yang menghimpunkan lagu2 mereka yang perna diriliskan sebelum ni. masa memula rilis aku tak berkesempatan beli sampailah aku tertanya2 kot2 ada lebihan kaset ni. bila ianya timbul depan mata aku terus sambar..aku cuba asingkan kaset2 cd2 yang aku beli selama aku tak tampal dlm blog ni. aku cuba lah sekerap mungkin utk tampal sini.. utk kali ni aku tampal kaset ddt ni dulu huhu.. 

boleh lihat inlay ni untuk info penuh. 

ada 25 lagu terhidang dalam kaset ni.. mengujakan utk aku dengar.. 

tampal gambar sajalah.. rilisan ni pun rasanya terhad. k itu je hehe

2 ulasan:

  1. terbaik...
    ya... ada tulis Dead kennedy tu..
    aku cam heran ni band omputeh ke band tempatan??
    pasal keliru logo tu..

    BalasPadam
  2. a'aa...aku pun mula2 dulu ingat Dead Kennedys...logo sebijik..

    BalasPadam