Sabtu, 12 September 2020

cassette UNHOLY CONGREGATION OF DEMONICAL REIGN

 

kaset yang sangat mengujakan untuk aku miliki.. nak tahu kenapa.. kaset ni memang berada dalam radar aku untuk dimiliki.. kalau sudah jodoh tak kemana gitu. walaupun lama menanti tapi berbaloi.. 

begini ceritanya.. ada seller kat fb tu buat jualan kaset dalam ruangan komennya berserta harga gitu. sapa dulu komen dialah dapatkan. bayangkan masa aku buka komen tu. tiba2 muncul kaset ni. aku tak banyak fikir terus balas NAKKKK.. dengan pantas dua komen serentak naik.. tapi aku yakin aku dapat kaset ni. tapi itulah bila seller kata kena kompom dulu siapa komen naik dulu dia punya. debaran tu agak perit juga. sebab apapun boleh berlaku. aku tau kawan yang nak kaset ni pun mesti sudah lama ngidam. apakan daya hanya seketul ni saja. bila seller cakap aku yang dapat....aaaarghhhh aku sangat gembira.. jarang2 aku gembira dapat sesuatu tapi yang ni aku tak nafikan kegembiraan aku. memang puashati aku macam mancing dapat ikan gitu.. lama betul aku ngidam kaset ni akhirnya aku miliki..

apa yang istimewa sangat kaset ni. kaset ni 4 way split salah satu band dalam split ni band neftaraka antara band yang aku minat. lagi2 split ada dalam senarai diskografi mereka.. memang patut lah ada dlm koleksi maniac B.M.H legion.. 4 band dlm kaset ni neftaraka menyumbang dua lagu  the knoll dan F.O.A.D.A.. dan band tempatan black abyss serta dua band luar.. tanyalah band member neftaraka mesti dorang tak ada sextra kaset ni.. huhu.. masih ada beberapa kaset lagi dalam radar aku. biar lambat janji dapat gitu.


1 ulasan:

  1. Haha. Perenggan pertama dah aku ketawa dan kagum. Passion sungguh.
    Tahniah.
    Nasib type NAKKK tu tak panjang sanagat. Kalau NAKKKKKKKKKKKKKKK mungkin dah lambat sesaat. Hahaha.

    BalasPadam