Isnin, 1 Julai 2013

MY WAY (filem korea 2011)


kali ni aku mau cerita pasal filem pula hahaha.. filem ni aku nonton semalam,seperti yang aku fikirkan filem ni antara yang terbaik perna aku saksikan.mengisahkan pemuda korea yang bercinta2 ingin menjadi pelari maraton olimpik,namun cita2ya tak kesampainya,dia dihantar untuk menjadi tentera jepun,berlatar belakangkan era perang dunia kedua memang total epik filem ni.




staring

 staring ni mati juga dipenghujung cerita walaupun beberapa kali hampir terbunuh dalam perang,dia bisu masa perang melawan tentera jerman,

pesaingnya dulu memang jahat tapi akhirnya jadi baik juga
tentera jepun yang ni memang jahat pesaing staring tadi,dari kecik sampai besar,namun hatinya berubah bila mereka berdua jadi tahanan perang.. dia ni hidup yang staring tadi mati..


aku berani katakan kalu anda menonton filem ini pasti terhibur punyalah..
oh ya filem ni diadaptasi dari kisah benar masa perang dunia 2..




sory lah aku bukan pakar reviu filem hahahah!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan