Rabu, 10 Julai 2013

HAFYUKAL - SUMANGAT TOK JANGGUT (kaset)

hafyukal
kaset ni aku dapat masa gig darah maruah tempoh hari,pantang aku trun gig tak bawa pulag stuff walau koyak macam mana sekalipun,

nak cerita sikit pasal kaset ni,dalam kaset ni ada 1 intro dan 3lagu, rasanya klu intro tu tak ada lagi cun,intro dia mcm perna dengar kat filem melayu dulu2, bagi aku 3 lagu tu peneyelamat utk kaset ni, tak ada yang tak bagus tentang kaset ni semuanya ok cuma intro saja aku tak suka.. klu 30saat macam tu aku ble hadam lagi..

suara utk band ni sebijik macam vokalis mistik hehe.. nasiblah lagu2nya ada puisi dipertengahan lau tidak memang sah aku cakap mistik

menariknya kita boleh nyanyi bersama suara pun kedengaran dengan baik tak payah tgk lirik boleh tau dah apa yang disebut,

dengan harga rm1o kira oklah.. dengar cerita dorang ni hanya studio band saja..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan