Rabu, 24 Julai 2013

NEFTARAKA - THE BLISSFUL DELIVERANCE EP 2013


NEFTARAKA - THE BLISSFUL DELIVERANCE EP 2013

bungkusan yang aku tunggu pun tiba,senang deal ngan distro yg cepat buat proses penghataran,banyak distro kat malaysia ni ambil sambil lewa saja main ikut suka hati mereka saja nak hantar bila,sepatutnya barang dah ada sipembeli pun dah bayar apa mau tunggu lama,tak kan tunggu sampai 20 dah bayar baru nak pos sekali,disini aku saja nak ambil peluang ni,nak luahkan kekecewaan aku pada sesetengah distro ni,tampa pembeli siapa lah kamu,banyak sudah aku mark distro kat malaysia,perna satu hari sampai 3 bulan aku tunggu,bayangkan saja macam mana penderitaan,kami pembeli ni tak boleh buat apa hanya mampu menanti dengan penuh seksa.. aku harap ada lah pihak distro yg baca post ni hahahaha

kan dah lari dari tajuk post ni huhu,sebenarnya aku cuma nak kongsikan barang yang aku baru dapat saja dlm blog ni,bermula may 2013 yg lepas2 tu aku malas nak cerita sbb aku dah lupa apa yg nak aku catatkan dalam ni,nak kata review cd,aku bukan pandai dalam bidang tu,aku dah fikir masak2 ini bukan review muzik yg aku dgr ianya hanya perkongsian cerita aku sahaja huhu

cd neftaraka ni aku miliki semalam,balik rumah bungkusan dah ada,aku mmg dah agak sebab distro NEKRO X tu dah infom aku barang dah pos hari isnin,klu pos laju jawabnya hari selasa barang mendarat lah.aku order sekali ngan baju tu,memang berbaloi dengan harga rm40,dapat baju button stiker dan cd..

apa yang menarik lagu2 neftaraka yang aku dgr, memang tidak mengecewakan,cd ni pun total menghiburkan aku,tapi sayangnya rasa 4 lagu tu macam sekejap saja,nak putar 3x baru puas. itu saja lah utk post hari ni,

tiap kali dapat bungkusan mesti gembira
item ni rilis 100 pcs saja no aku 36 hehe
muzik mereka sama seperti band luar.. hail NEFTARAKA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan