Isnin, 29 Julai 2013

TRIUMPH OV FIRE / BVRTAN - Nightside Eclipse (split)

Triumph ov Fire / Bvrtan - Nightside Eclipse
split cd Triumph ov Fire / Bvrtan, aku dpt cd ni dari trooper art regime distro,dgn harga rm25 termasuk pos,aku bank in rm30 tapi dia lupa nak selit baki rm5 hehe,tak apa nanti aku ada rm aku nak angkat cd lain tinggal tambah duit saja.dlm cd ni ada 14trak, dimulakan dgn intro Enchanted Beauty Ov Divinity dari TOf mmg cukup sayu rasanya,kesayuan tadi dikucarkacirkan oleh band bvrtan dgn lagu Pacvl Pvsaka Dari Pak Kades trak kedua,mula2 aku mmg susah nak hadam sebenarnya cd ni,biasalah cd baru,dan hari aku dpt cd ni pun aku deman,jadi fell aku mmg susah nak terima lagu2 mcm ni. bila keesokan hari nya aku dgr balik dgn mood yang begitu baik, aku putarkan cd ni, pergh! aku mula suka dgn lagu2 yg dihidangkan dlm cd ni, lagu kelagu aku dgr dengan teliti hinggalah kelagu trak 13 The True Triumph Ov Fire ni lagu baru tau mmg total awesome lah,dihidangkan dgn alunan melodik ditambah pula dgn lirik dwi bahassa. tak mau cerita byk beli saja cd ni dan rasakan muzik mereka pasti anda suka jika tak suka itu aku tak tau yg aku tau aku suka cd ni.

seingat aku last aku beli stuf TOf ni tahun 2011 masa gig demonic kat publika,itu juga persembahan pertama aku tgk band ni.klu dikira dah byk kali juga aku tgk mereka ni bermain di gig sekitar kl,persembahan mereka mmg total melodik,lepas ni nak tunggu album mereka yg terbaru pula..

hehe
 lagu dlm cd ni 
1. Triumph ov Fire - Enchanted Beauty Ov Divinity
 
2. Bvrtan - Pacvl Pvsaka Dari Pak Kades
 
3. Triumph ov Fire - In The Name Of Black Principal
 
4. Bvrtan - Lvka Hati Seorang Ketva Kelompencapir
 
5. Triumph ov Fire - Haunted Wood
 
6. Bvrtan - Derita Sartinem Istri Bvrvh Tani Yang Menjadi TKW part I
 
7. Triumph ov Fire - Circle Ov The Tyrant
 
8. Bvrtan - Menantv Biadab Dari Neraka Yang Sangat Dimvsvhi Ibv Mertva
 
9. Triumph ov Fire - Story Ov Rose
 
10. Bvrtan - Tragedi Kegelapan Dalam Serangan Tikvs Ke Sawah Kami
 
11. Triumph ov Fire - Intro 2013 (New Song)
 
12. Bvrtan - Tengkvlak Biadab Dari Neraka
 
13. Triumph ov Fire - The True Triumph Ov Fire (New Song)
 
14. Bvrtan - Koperasi Kegelapan Yang Memonopoli Ekonomi Pedesaan

HARAP Triump ov fire akan lebih sukses lagi!! hail

Tiada ulasan:

Catat Ulasan