Selasa, 30 Julai 2013

NEFTARAKA - ETERNAL HARSH

neftaraka
bungkusan dari sabah akhirnya mendarat juga,mungkin agak lewat aku memiliki album ni,tapi itu bukan satu masalah sebab music ni tiada tarikh luput.dgn harga rm15+pos daftar.tapi aku tambah rm5 lagi hantar dgn pos laju,pos daftar ni leceh sikit dah la lambat bila sampai suruh kita pergi ambil kat pejabat pos,malas aku.muzik dalam kaset ni total layan tiada istilah bagi aku muzik mereka ni tak sedap semuanya masuk saja hahaha.. menghidangkan 9 lagu,cukup memuaskan halwa telinga ku,lepas ni aku nak cari lagi rilisan2 neftaraka yg aku blum miliki.. harapnya ketemulah.

lagu2 dlm kaset ni

1. Into the Dead Confession

2. Eternal Harsh

3. Rassuk

4. From the Unknown Winds

5. S.T.V.R.M

6. Between Wood, Blood & Semen
 
7. Too Old Too Cold (Darkthrone cover)

8. Forgotten (live)

9. Ophoytha


hail NEFTARAKA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan