Sabtu, 7 September 2013

AL AZAZHIL - MYSTICAL HYMN THROUGH THE DARKEST YEARS OV AZAZEL

al azazhil
setiap kali aku memiliki rilisan dari al azazhil ni,mesti aku hadapi masalah dlm menghidupkannya di plyer ku.. hadoiii sama juga lah dgn cd ni.cd ni aku beli dgn harga rm5 je kat kawan juga.. bila saja aku buka,dia punya permukaan cd mcm kena gores di atas jalan raya.. menyedihkan betul.. macam2 cara aku lap,cd ni perna juga berbunyi sekali,ok juga.tapi bila aku nak pasang malam ni tak berbunyi langsung,rasa mcm nak bagi patah saja aaaaargh!
apapun silap aku juga sbb tak tgk dulu cdnya masa beli hari tu...

lawa tapi rosak bunyinya huhu
malaslah nak ceta byk.. cd ni bukan album penuh mereka.. himpunan dari rilisan mereka yg terdahulu,,, kira kompilasi lah ni... apapun musik al azazhil yg aku perna dgr memang aku suka bunyinya.. cuma rasa terkilan tiap kali memiliki rilisan mereka mesti sangkut atau tak boleh play langsung bukan salah band salah cd ni kali huhu... serius aku cakap ni......!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan