Jumaat, 6 September 2013

BLACKSEED - LET'S THE THRASHER BEGIN

blackseed
thrash metal dari melaka ni.. kaset ni memuatkan 4 buah lagu yg betul2 thrash ala2 metalika awal hahaha..dari info yg aku tahu, ni adalah rilisan mereka yg pertama..demo tape ni ada juga diriliskan dlm format cd oleh label mereka trooper art regime.. tapi  aku blum angkat lagi tu cd,tengoklah macam mana kalau ada rezki lebih aku beli juga tu buat koleksi huhu.. kaset ni diriliskan oleh lebal dari sabah KIMAR rekod.. cover cd dan kaset mmg berbeza tajuk utk demo ni pun ada lain sikit bunyinya hehehe... apapun jika kamu macam aku ni pencinta kaset,maka aku syorkan beli kaset ni sbb ianya betul2 THRASH!!!!
blackseed
4 lagu dlm kaset ni...........! \m/

1. Destroy Em All
 
2. Blood Nation
 
3. United for Thrash
 
4. Headbangers

Tiada ulasan:

Catat Ulasan